Pis De lloguer Rue de Cerdagne, Bourg-Madame

  • 850 €/Mes
  • 4 Dorm
  • 1 Bany
  • 100m²

Espaiós i acollidor apartament de 100m2 amb quatre façanes, assolellat tot el dia i amb vistes excepcionals sobre la Cerdanya en lloguer per a la temporada d'estiu 2025d'hivern 2025-26.

Disposa de tres habitacions (una habitació de matrimoni i dues habitacions dobles), un estudio-habitació, saló, menjador, una terrassa, tres balcons, cuina independent, rebost, un bany i un lavabo. El pis està acabat de renovar, té parquet de fusta massissa, i es troba totalment equipat, amb estufa de pèl·lets i radiadors elèctrics a totes les habitacions, i finestres noves amb vidre doble.

Es tracta del segon pis d’una casa amb jardí comunitari situada en un carrer residencial molt tranquil, prop del riu Segre, a Bourg-Madame.
A menys de cinc minuts a peu es poden trobar els comerços del centre de Bourg-Madame (supermercat, forn, farmàcia, pastisseria i d’altres comerços).
També es pot arribar fàcilment al centre de Puigcerdà.
No s'accepten mascotes.

  • Fiança de 2 mesos

Característiques bàsiques

  • 100 m2 construïts
  • 4 dormitoris
  • 1 Bany
  • Terrassa
  • Segona mà/Bon estat
  • Traster
  • Cuina amb electrodomèstics i casa moblada

Edifici

  • Planta 2, exterior
  • Sense ascensor
  • Certificació energètica G

Equipament

  • Jardí
Veure mapa